12 października 2011

Beżowy płaszczyk!

15 komentarzy:
 
Cześć dziewczyny!

Przepraszam, za 4 dniową przerwę, ale to wszystko spowodowane jest brzydką pogodą, nieustannym deszczem i tym, że szybko robi się ciemno i nawet nie ma kiedy zrobić zdjęć, a rzadko mam czas przed pracą! Dzisiaj akurat udało mi się pstryknąć kilka zdjęć, nie dużo, ale zawsze.. Jednak w taką pogodę nie ma się ochoty wychodzić z domu zrobić zdjęcia, a mówię, jeśli jeszcze w dodatku pada, nawet nie ma takiej możliwości.. No nic, prawdziwa jesień już do nas powitała! Jednak ja apeluję o powrót lata! Hmm.. no może nie powrót tegorocznego lata, gdyż było ono totalnie nieudane, ale o ciepłe dni! Fajnie by było gdyby chociaż słoneczko świeciło, bez względu na temperaturę, słońce dało by Nam trochę więcej energii :)) Ja już systematycznie zaczynam się uczyć do szkoły, ostatnio na kosmetologii pielęgnacyjnej robiłyśmy masaż dłoni, a potem manicure (6 h zajęć, więc było co robić :)) a na następnym zajęciach mam z tego zaliczenie + teoria. Ciekawe są takie zajęcia praktyczne, na pewno lepsze niż wykłady, na których siedzimy po 3 h (oczywiście z przerwami), ale to nie zmienia faktu, że ciągłe słuchanie wykładowcy potrafi znudzić i w ostateczności zasypiamy :P
No nic, pokażę zdjęcia. Miałam na sobie płaszczyk, który wylicytowałam aż za 40 zł na allegro nówka sztuka :D plus szare rajstopki, i jazzówki pod kolor płaszczyka i oczywiście szal-tubę,z którym nie mogę się rozstać!!! :)



Mam nadzieje, że w najbliższe dni trochę poprawi się pogoda i wtedy będę mogła zrobić ciekawszy wpis z ciekawszymi zdjęciami!
Pozdrowienia!!:*

15 komentarzy:

  1. uroczy płaszczyk :)ja w końcu w piątek wybieram się na polowanie jakiegoś na jesienne, chłodne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze wyglądasz, komin mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweet :) Sama czekam na lepszą pogodę i doczekać się nie mogę...

    OdpowiedzUsuń
  4. płaszczyk ładniutki. ja mam podobny czarny . ;)

    zapraszam do siebie. ooldzon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty mnie nie przestaniesz wpędzać w kompleksy? Chciałabym choć w połowie wyglądać tak pięknie jak Ty...

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny szal... :)) ładnie Ci w beżach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw, płaszczyk i szal, po porostu mnie oczarowały;p

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw bardzo mi sie podoba :)
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz tutaj genialnie! pozdrowienia z Poznania;)

    OdpowiedzUsuń
  10. idealny blog! Jesteś dla mnie inspiracją:) Dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz przepięknie, z jakiej firmy jest ten płaszczyk, są takie na allegro jeszcze? Chce taki sam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega stylizacja!

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin