3 października 2011

Spotkanie Integracyjne :)

7 komentarzy:
 
Hej dziewczyny!
Najmocniej przepraszam Was, że nie dodaję żadnych wpisów. W piątek byłam na imprezie z dziewczynami, w sobotę do szkoły (potem odpoczywałam) w niedziele znowu w szkole do 19 godziny, a dzisiaj od rana byłam w pracy, a potem u fryzjera :) co do fryzjera jestem mega zadowolona, pokażę Wam się jutro w outficie jakimś :) A teraz pokażę Wam zdjęcia z piątkowego wyjścia ( najpierw siedziałyśmy w Pubie, a potem poszłyśmy do klubu )








Niestety było nas bardzo mało ( bo tylko 4 )( na 3 od końca zdjęciu, są moje 2 koleżanki z liceum, które przypadkowo znalazły się w tym samym pubie ), a dlatego, że większość z dziewczyn jest z za Poznania, ale na następne spotkanie zdeklarowało się już więcej osób :) Mimo wszystko muszę powiedzieć, że trafiłam na na prawdę super dziewczyny :)

No nic, jutro pokażę Wam moją nową fryzurę, bo dzisiaj już by nie wyszło dobre zdjęcie! A tymczasem idę odpoczywać, jutro do pracy! :) BuZIAKIII:**

7 komentarzy:

  1. Widać spotkanie udane :))
    Jak patrzałam na te zdjęcia to się zastanawiałam kogo mi przypominasz, i już wiem jesteś podobna do Kate Middleton :))

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie piękne kobietki:) impreza na pewno była udana:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiedziałam że jesteś z Werą razem w szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widać ze udane spotkanie :) obserwuję:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak chodzimy razem do szkoły, właśnie rozmawiałyśmy o tym, że się znacie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny naszyjnik :) jakiej jest firmy?

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin