20 stycznia 2012

"Burgundowe spodnie!"

29 komentarzy:
 
Już myślałam, że nie zrobię dzisiaj dla Was postu! Szykuję się do wyjścia i nagle zaczął padać śnieg, gdyby jakoś spokojnie to jeszcze, ale on jak szalony :) Na szczęście znaleźliśmy ostatnio miejsce, które ratuję Nas przed taką pogodą! :)
Na dzisiaj 'stworzyłam' dla Was stylizację z burgund'owymi spodniami (niestety kolor na zdjęciach lekko przekłamany, a to z winy światła). Kolor ten staję się chyba dość popularny, prawda? :) Jako, że mamy taką porę roku ( a nie niestety lato ) połączyłam ten kolor z szarym i czarnym. Gdyby było ciepło, myślę, że pobawiłabym się kolorami. Ale i tak mam nadzieję, że się spodoba! :)




Kurtka: Internacionale
Koszula-Dorothy Perkins (SH)
Spodnie-Internacionale
Marynarka-F&F
Torebka: Atmosphere 
Buty i muszka - Allegro



Postanowiłam założyć sobie FanPage na Facebooku, na którego serdecznie Was zapraszam! :)






Pozdrawiam!


29 komentarzy:

  1. śliczna jesteś :)

    zestaw extraaa ! ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. to raczej czerwien,a nie burgund...

    OdpowiedzUsuń
  3. słabe światło, przez to wydają się czerwone :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł z kokardą ;) na pewno z niego skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kolorowe spodnie ;-) Bardzo podoba mi sie ta stylizacja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie podoba mi się Twoja koszula ;) Wygląda pięknie! :) I spodnie super ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam łączyć koszule z muszkami ;) Świetne spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. stawiam na muszkę!! mega przyciaga wzrok;-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. jak dla mnie to ta marynarka zupelnie nie potrzebna, nie ladnie wyglada jak tak wystaje spod skory. A tak to ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. masz nietypową urodę, z pewnością zapada w pamięć :)
    A muszka jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz wspaniałą urodę !! Jesteś naprawde bardzo ładna. :) Całość outfitu mi się podoba jednak nie przepadam tylko za tymi torbami. Mega plus za burgund zawsze lubilam ten kolor :))
    Zapraszam takze do siebie, aktualnie prowadze konkurs ze swietnymi nagrodami ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestaw :)
    Spodnie są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. genialny set :)
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny zestaw, super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dodanie marynarki jest genialnie. Nie potrafię tego ubrać w słowa więc napisze tylko, że ślicznie!!

    OdpowiedzUsuń
  16. muszka jest świetna :)
    spodnie mają ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny zestawik ! Super wszystko połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie dość, że jesteś śliczna, to jeszcze świetnie się ubierasz! :D :*

    OdpowiedzUsuń
  19. kocham koszule.

    zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moje serce zdobyła ta urocza muszka

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajnie, pomysł z muszką świetny i piękny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastycznie wygladasz!A muszki uwielbiam!
    Pozdrawiam!
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! Genialnie wyglądasz, kocham zestawy warstwowe!!! Spodnie bardzo apetycznie wyglądają.

      Usuń
  23. Bardzo fajna marynarka - idealna dla mnie :)

    Pozdrawiam,
    będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin