5 stycznia 2012

Czarna ramoneska!

39 komentarzy:
 

Pogoda w Poznaniu trochę 'zdradliwa' niby zimno nie jest, a jak zawieje wiatr to czuć chłód.. Raz pada deszcz, na chwile przestaje i znowu.. Jednak, wolę to niż kilkunasto stopniowe mrozy i śnieg. Mam taką cichą nadzieję, że jednak ta zima już do nas nie przyjdzie.. hihi :)

Dzisiaj przygotowałam dla Was zestaw, w którym główna rolę odgrywa ramoneska i czapka. Inspiracją do połączenia tych dwóch rzeczy była dla mnie -> Angelika--Blog :)
Cały strój sam w sobie jest bardzo prosty: jeansy, marynarka i czarne buty :)






Ramoneska: Internacionale
Marynarka: H&M
Spodnie: Primark
Buty: F&F
Torebka: Marks&Spencer


39 komentarzy:

  1. Świetny blog ! ; )))
    Świetne stylizacje, wszystko jest megaaa ! ; )

    Zapraszam do mnie.
    fafitofik1996.blogspot.com

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! To twoj najlepszy zestaw <3

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo właśnie doczytałam, że cie zainspirowałam. miłoooooo :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, wyglądasz świetnie, ramoneska jest genialna, tak samo jak buty i torba;) Zapraszam w wolnej chwili na fanpage;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz rewelacyjnie, zarazem normalnie, wygodnie, ale przyciągasz wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. za tę stylizację zdobywasz u mnie 10000000 punktów :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo jesteś z Poznania?????

    musimy się w końcu wszystkie spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie się prezentujesz! :) Wszystko w zestawie bardzo mi się podoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię odwiedzać twojego bloga , fajne i proste stylizacje - brawo !

    OdpowiedzUsuń
  10. klasyczne i proste zestawy potrafia bardzo zaskoczyć, w Twoim przypadky wygląda to świetnie :)
    Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie Ci w takiej czapce :)
    I świetna torba !

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja! Genialna ramoneska i torba!!! ;)
    Oj tak, dzisiejsza pogoda w Poznaniu jest okropna!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. genialne buty! szukam takich od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie widziałam bloga wcześniej, ale strasznie żałuję, jesteś taka śliczna!! Nie moge oderwać wzroku od monitora. Świetny zestaw, boska torba!

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna całość :) z chęcią zabrałabym Ci tę marynarkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie dość że śliczna, to jeszcze styl ma świetny :):)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny zestaw !! Od razu zwróciłam uwagę na marynarkę, którą niby mało widać, ale już mi się strasznie podoba ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna torba i marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny look. :) Torba i ramonka - SUPER !

    Pozdrawiam.
    www.mala-czarna-style.blogspot.com

    A tak na marginesie... Ależ Ty jesteś ładniutka ! Jak laleczka ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. zestaw jak najbardziej na plus ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zestaw bardzo mi się podoba :D
    świetnie w czapce wyglądasz :D
    chętnie będę obserwować :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super kurtka. Wszędzie takiej szukam.

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajnie wyglądasz, ale jak to... zima ma być bez zimy? Nieee! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. I love your jacket, you look so cute with the hat :)

    http://voguesweetvogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ŁAdny zestaw ;) Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwszy raz jestem na twoim blogu i bardzo mi się tu podoba, wiec zaczynam obserwowac! Swietnie wygladasz w tym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz tak ładną i miłą twarz, że mimo że cię nie znam już cię lubię :))))))))) fajnie się ogląda Twoje stylizacje :)))

    OdpowiedzUsuń
  28. hej. świetna kurtka ile koszowała? ;)

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin