3 stycznia 2012

Gifts & Sales !

28 komentarzy:
 
Cześć dziewczyny!

W dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać nastrój jaki panował na Święta w moim domu :) Byłam z chłopakiem u rodziców za granicą. Na pytanie jak je spędziłam? Odpowiedzieć mogę, że najlepiej jak się da, bo z rodzicami.. których niestety na co dzień nie mam..









A teraz przejdźmy do prezentów i do wyprzedażyyyyyyyyyyyyyyy! :)






Conversy, paletkę Sleek i pędzel do nakładania fluidu dostałam pod choinkę od chłopaka! W końcu doczekałam się tych butów! Szaleńczo byłam w nich zakochana! A co do cieni i pędzla, to opisze je w innym poście, jednak mogę powiedzieć o nich, że są rewelacyjne :)



iPad jest prezentem od moich rodziców. Nie mogę się teraz oderwać od grania w Angry Birds haha.. Bardzo przyda się na studia, na wykłady, piszę się na nim jak na laptopie, dzięki temu, że ma etui z klawiaturą :)


A tutaj pokazuję akcesoria jakie sobie kupiłam/dostałam. Mama wyhaczyła dla mnie żelowy eye-liner, jak widać po prawej stronie zdjęcia. Świetna sprawa, nie skleja rzęs i bardzo łatwo się go nakłada, ale również trzyma się na oku przez cały dzień.. Pokaże Wam go kiedyś z 'bliska' ;)

Z wyprzedaży jestem bardzo zadowolona, -70% -80% w takich sklepach jak H&M, River Island czy Topshop to szaleństwo :)
Nie mam pojęcia kiedy te wszystkie rzeczy dokładnie pokażę Wam w outfitach. Zaczyna mi się teraz sesja, co weekend po 2 egzaminy :( ale będę się bardzo starać! :)

Pozdrawiamm!! :):*


28 komentarzy:

  1. swietne rzeczy. :) a pokazesz nam zdjecia swojego pokoju? juz ostatnio bylam ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zakupy i święta udane jak widze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wooow ile ciuchów! zazdroszczę nie jednej rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie zdjęcia !
    I fajne akcesoria widzę tu donuta do robienia fryzury-koku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezenty świetne !
    Dziękuję bardzo i życzę Tobie tego samego :* Mam nadzieję, że od Października tego roku spotkamy się w szkole haha

    OdpowiedzUsuń
  6. wow ;))
    Widzę niesamowite rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale tu tego! Też chce na takie wyprzedaże!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję ; ) Twój dom wyglądał świetnie na święta ; ) a a rzeczy z wyprzedaży zazdroszczę !
    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, widzę istne szaleństwo;0 Ale widzę koszulkę z flaga USA, moja wymarzona, gdzie taką dostałaś?

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne dekoracje świąteczne!!!

    iiii moje ulubione cienie do powiek;-)))

    OdpowiedzUsuń
  11. o nie, zazdroszczę ogromnie;) A dopiero tam była i za każdym razem znajduję rzeczy nie pasujące pod względem rozmiaru;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śmieszna choinka, ale bardzo ładna :P

    Ja również strasznie zazdroszczę. Nie tylko nowych ciuszków, ale że w ogóle masz okazje jechać na te wszystkie wyprzedaże, jejku ja też tak chce!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. święta,święta i po świętach! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne te rzeczy!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ile nowych rzeczy !!!
    Nie mogę się doczekać na outfity <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę < 3
    Też chcę tyle ( porządnych ) prezentów.
    A co do conversów tata obiecał że mi kupi ; D

    OdpowiedzUsuń
  17. no wiesz ?! masz serce tak nam to wszystko pokazywać ?! ..
    pozdrawiam raz jeszcze ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę tutaj mnóstwo ciekawych łupów oraz prezentów;) Czekam na posty<3

    OdpowiedzUsuń
  19. wow! świetne rzeczy - moją uwagę przykuł płaszczyk z kołnierzem z futerka ;> skąd jest?

    OdpowiedzUsuń
  20. styloly: Kupiłam go w Primarku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wooow dziewczyno ale Ci zazdroszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ile świetnych rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. WOW! :O To jedyne co mogę powiedzieć. :D

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie tu u Ciebie.
    no i mega prezenty;)

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin