23 stycznia 2012

Kokarda z apaszki!

38 komentarzy:
 
Ostatnio będąc w Lumpeksie, wpadła mi w oko chusta, którą od razu wzięłam. Kosztowała po zważeniu 5 zł. Spodobały mi się jej kolory. Zawsze zachwycałam się filmami na youtubie, na których dziewczyny prezentowały ciekawe sposoby wiązania chust. Zwykła chusta, a potrafi świetnie urozmaicić cały strój. Ja wypróbowałam jeden ze sposobów i związałam ją w kokardę. Wielkość chusty jest duża i automatycznie kokarda też taka wyszła :) Co myślicie o takim urozmaiceniu? Same oceńcie mój zestaw :)










Płaszcz: Primark
Marynarka: Bershka
Spodnie: Primark
Buty: Allegro
Torebka: Primark
Chusta: SH






38 komentarzy:

  1. przestań być taka ładna -_-'
    :D

    świetnie wygląda ta kokarda! muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie zawiązana chusta, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł :)
    Moim zdaniem ta kokarda jest jednak troszkę za duża :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna chusta i sposob zawiazania tez :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś taka śliczna, a jak wiadomo- ładnemu we wszystkim ładnie ;)
    Chusta rzeczywiście ma ciekawe kolory, świetny sposób wiązania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. boska chusta! świetnie dopełnia cały zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku jaka jesteś śliczna aż zazdrosze
    zapraszam do mnie :)
    http://everything--abbout---me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. nawet nie wiedziałam że tak możnaa wiązać chusty :) super!

    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł z tą chustą ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się twoj styl ubioru i gust, natomiast uważam, że powinnaś stosować bardziej delikatny makijaż, co dałoby bardziej naturalny wygląd, który i tak jest świetny, ale mógłby być IDEALNY! ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda to jednocześnie i dziwnie i ładnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi sie, też czasem wiążę kokarde z chusty ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy print chusty :) na wiosnę w sam raz!
    xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny autfit, pomysłowo wygląda apaszka;0

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz!

    Pozdrawiam i zapraszam www.mojemaleopowiesci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziewczyno, jesteś świetna! Trafiłam na Twojego bloga dzisiaj całkiem przypadkowo, i gdyby nie to, że mam teraz sesję na studiach, to przejrzałabym go całego od deski do deski. Niestety musiałam poprzestać na kilkunastu postach :( Ale po egzaminach obejrzę je wszystkie... Naprawdę jestem pod wielkim wrażeniem, bo nie dość, że masz ekstra stroje to w dodatku wydajesz się przesympatyczną dziewczyną!! Twoje ciuchy bardzo przypadły mi do gustu, są w moim stylu :) Tak więc od dzisiaj będę Twoją wierną czytelniczką, już dodałam Twojego bloga do ulubionych, bo już dawno nie trafiłam na równie ciekawego :) Pozdrawiam!!! Corina

    OdpowiedzUsuń
  17. Aha, i zapomniałam dodać, że kojarzysz mi się trochę z Lauren Conrad, głównie przez styl,wygląd i przez ten charakterystyczny sympatyczny uśmiech:) Corina

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie dziękuję!! :)))) bardzo mi miło! :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. dodaje uroku, tym bardziej związana jako kokardka ;)
    Tak swoją drogą masz piękne włosy- wydaje się, że wogóle nie zniszczone ;) i pewnie tak jest ;)
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie wygląda ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Super stylizacja, wszystkie elementy stroju są pomysłowo połączone i bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna apaszka, do ciałego wygląda rewelacyjnie:) śliczna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiedzi
    1. Julio, jesteś chyba najpiękniejszą kobietą jaką dotychczas widziałam! Apaszka jest niesamowita, całość cudna!

      Usuń
    2. Popieram w 100% !

      Usuń
  24. klasyczna elegancja, jaram sie


    www.horse-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładny płaszczyk :) Widać,że chusta w odpowiednim kolorze/ wzorze, nadaje stylizacji elegancji i smaczku :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie wiem czy znasz kanał na youtube joythedramer ? Jest on jednym z moich ulubionych! Bardzo przypominasz mi Joy. Pozdrawiam Paulina :)

    OdpowiedzUsuń
  27. slicznas :D
    dodaje :), nie ukrywam liczac na rewanz :D

    chusta-wspanialy lup :) pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  28. http://bebzol.com/pl/.52299.html ZOBACZ KONIECZNIE! TY JESTEŚ NA ZDJĘCIU!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Właśnie dostałam wiadomość od koleżanki, że to zdjęcie krąży na FB :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Chodzi mi o rzeczy z Primarku? można się dowiedzieć gdzie takie dostać ? Sklep internetowy ?

    OdpowiedzUsuń
  31. trafiłam na Twojego Bloga przypadkiem :))
    i juz jestem zakochana w Twoich stylizacjach i w Twoim stylu, jesteś cudowna!!
    100% tego jak fajnie sie ubrać :))
    już wiem że będę Tutaj częstym gościem :))

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Rzeczy z Primarku dostaniesz na allegro. Nie orientuję się, czy jest sklep internetowy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. obejrzałam wszystkie Twoje wpisy i zdjęcia, dużo lepiej wyglądałaś w ciemniejszych włosach

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin