26 stycznia 2012

Małe zmiany! :)

57 komentarzy:
 
Tak! Taka zmiana była mi potrzebna! Nigdy nie myślałam, że będę mieć krótkie włosy. Odkąd pamiętam uwielbiałam długie włosy i robiłam wszystko, aby je zapuścić, jednak nigdy mi to nie wychodziło, tym bardziej teraz kiedy je rozjaśniam i się bardzo zniszczyły.
Od kilku miesięcy bardzo się zmieniłam, z czarnych długich włosów zrobiły się krótkie blond :D Jednak ja czuję się o wiele lepiej w takich, jakoś wyraźniej :)












A dzisiaj do swojej stylizacji dodałam trochę kolorów! :) Kolorową bluzeczkę połączyłam z pomarańczową marynarką, do tego jeansowe szorty i czarny dół, myślę, że wszystko ze sobą współgra :)
 Płaszczyk: Primark
Marynarka: H&M
Bluzeczka: Primark
Szorty: Promod
Torebka: SH
A poza tym kochane, muszę się pochwalić, że dzisiaj papilot dodał moje stylizacje na swoją stronkę! :) W sumie wysyłając zgłoszenie, nie spodziewałam się, że tam będę! :)








57 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz w takich włosach !

    OdpowiedzUsuń
  2. Takiej ładnej osóbce jak Ty ładnie w każdej fryzurze:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do twarzy Ci z taką fryzurką, trochę podchodzi pod boba ;) Twój płaszczyk jest prześliczny!
    xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  4. W tych włoskach też Ci bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zszokowałaś mnie tym ścięciem bo w długich było Ci przepięknie ale muszę napisać, że w takiej fryzurze wyglądasz bardziej hmmm rasowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz, a Twoje włosy są extra!!!

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wcale nie są takie krótkie ;) Bardzo fajnie wyglądasz. Też ostatnio podobnie ścięłam włosy. To bardzo wygodna i praktyczna fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna marynarka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! Świetna stylizacja! Bardzo podoba mi się marynarka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ej wygladasz rewelacyjnie :) wloski naprawde super :* atorebka naprawde sh ? niedowiary :)fajna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnej we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie Ci w tych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. masz coś z aktorki grającej blair waldorf !!!!!

    www.horse-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. zdecydowanie o wiele lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie Ci w takich włoskach :) Dzisiaj pierwszy raz trafiłam na Twój blog i to dzieki papilotowi wlasnie :) Juz od samego poczatku uwazam ze jest naprawde fajny i mysle ze czesto bede na niego zagladac :) Masz ciepły, sympatyczny uśmiech i dzięki niemu aż chce się oglądac Twoje zdjecia :) + to ze masz naprawde świetne wyczucie stylu jak dla mnie super! Podoba mi sie bardzo. ;)

    pozdrawiam Maya.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo pasują Ci takie włoski ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie ci w takim kolorze włosów ;)Ja niedawno też próbowałam rozjaśnić swoje, jednak po kilku godzinach spędzonych u fryzjera i po wyjściu od niego bez jakiejkolwiek widocznego efektu, chwilowo się poddałam. I na razie mm dylemat czy spróbować je jeszcze rozjaśnić, czy mocniej przyciemnić (chociaż ciemny kolor właściwie mi się już znudził). Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  19. wow ślicznie wyglądasz, a ta fryzurka jest genialna;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie....!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. O kurcze aleś się rozkręciła dziewczyno!!! Wyglądasz genialnie!! Pięknie Ci w tej fryzurze:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo mi się podobasz w takich włosach! wyglądasz idealnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś tak ładna, i masz tak sympatyczny wyraz twarzy, że nie sposób oderwać od Ciebie oczu:) Zazdroszczę Ci tego (w pozytywnym tego słowa znaczeniu:)), że Twoja uroda pozwala Ci na wszystko, nawet w worku po kartoflach mogłabyś rozkochać w sobie sztab facetów ehhh :))) też tak chce :D Pozdrawiam :))
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  24. te kolory zdecydowanie do ciebie pasuja, co do wlosow zaskoczylas mnie, ale bardzo pozytywnie! Jestes sliczna wiec nawet jakbys byla lysa bys pieknie wygladala <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  25. przyzwyczaiłam się do tamtych, mimo to świetnie w tych wyglądasz!;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialna marynarka, wyglądasz świetnie !! :>

    OdpowiedzUsuń
  27. ładne włoski ale myślę że powinnaś troszke brwi rozjaśnić / nie malować ich tak bardzo. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. wyglądasz świetnie! :) i bardzo podoba mi się outfit :) dodaję do obserwowanych - lubię Twój blog :))

    zapraszam w wolnej chwili na WWW.MESPEEL.BLOGSPOT.COM :)

    OdpowiedzUsuń
  29. nie nazwałabym tego "krótkimi włosami" :) raczej półdługimi.

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo fajny, przyjemny zestaw :) masz genialne nogi!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ślicznie Ci w takich włosach ale faktycznie krótkie to krótkie a te są półdługie ;p

    OdpowiedzUsuń
  32. O śliczności, bratnia kosmetologiczna duszo <3 Włosy piękne, ubiór, wszystko po prostu :-) Kto wie, czy w Poznaniu nie wyląduję na magisterce... A który rok jeśli można spytać? pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Teraz to już zupełnie wyglądasz jak Lauren Conrad :) Pozdrowienia, Corina

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo korzystna zmiana:) Chociaż w długich też było Ci ładnie i w ciemnych też:)
    Podoba mi się też marynarka, super kolor:D Zazdroszczę,że masz okazję jeździć na te angielskie wyprzedaże:))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. ślicznie wyglądasz! myślę nad podobnym cięciem ale ciągle brak odwagi:)

    OdpowiedzUsuń
  36. niedawno odkryłam Twój blog, i przejrzałam wszystkie wpisy :) trafiłam też na zdjęcia kiedy miałaś długie czarne włosy, bardzo ładnie wyglądałaś.natomiast w tych wyglądasz rewelacyjnie :) przepięknie! :)
    śliczna z Ciebie dziewczyna :)
    a Twoje stylizacje są moimi ulubionymi!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. very beautiful outfit :D I really like your style. I'm following

    Check my blog and follow me if you like :)

    xx

    www.sickbytrend.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładnie ci w krótszych i jasnych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczna marynarka. Wyglądasz niesamowicie

    OdpowiedzUsuń
  40. Muszę przyznać, że zmiana na duży plus :) też od jakiegoś czasu myślę o ścięciu włosów, bo już są zniszczone... ale jakoś to odkładam i odkładam.

    OdpowiedzUsuń
  41. ślicznie ci w tym kolorze włosów, ale z zaciekawieniem zajrzałam do zdjęć gdzie miałaś ciemne i długie i też bardzo mi się takie u ciebie podobały!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo podoba mi się ta stylizacja! Wyglądasz rewelacyjnie! pozdrawiam cieplutko! :))

    OdpowiedzUsuń
  43. śliczny zestaw i wogóle marynarka dodaje takiego akcentu i wyrazistości, i piękne masz włoski.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    obserwuje!:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja dość często eksperymentuję z długością i kolorem włosów bo lubię zmiany. Ładnie Ci w tym kolorze i duży plus za marynarkę. Zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  45. wiele mi się tu podoba - fajna marynarka, super płaszczyk :)
    jestem też fanką klasycznych szortów jeansowych!
    całość na +
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. 3 zdjęcie - super! :) Bardzo pozytywne! :)
    Podoba mi się zestawienie kolorów.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, K.

    kaerax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja chciałam zapytać, co robisz, że masz takie piękne brwi ? :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Witam jak uzyskałas taki kolor ? jak to zrobilaś mozesz napisac

    OdpowiedzUsuń
  49. Ślicznie Ci i w jasnych, i w ciemnych :) W długich i krótkich :) Uwielbiam Twoje stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  50. Zdecydowanie lepiej było Ci w ciemnych, ponieważ ładnie kontrastowały z Twoja jasna karnacją.

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin