3 stycznia 2012

Podsumowanie!

18 komentarzy:
 
Podsumowanie 2011 roku, co prawda krótkiego, bo jestem z Wami dopiero od września!
Mam nadzieję, że moje prowadzenie bloga szybko się nie skończy!
Bardzo chciałabym podziękować Wam za odwiedziny, za bardzo miłe komentarze jak i za obserwowanie mojego bloga! :)
Będę starać się dodawać ciekawe wpisy!

A na koniec wklejam kolaż niektórych zdjęć jakich udało mi się dla Was zrobić w przeciągu tych paru miesięcy :)




Oby ten rok był jeszcze ciekawszy! :)


18 komentarzy:

  1. Stylizacja w różowej marynarce i adidasach + w kremowej sukience mini są genialne !

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zestawy, pogratulować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. na każdym zdjęciu wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zestawy ; D
    podobają mi się , masz fajny styl;p
    http://www.martienna.blogspot.com/ nowy post :) wpadnij !:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne stylizacje!!
    Dodaję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zestaw z 14 zdjęcia jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne stylizacje, oby w 2012 były jeszcze bardziej kreatywne :)

    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę powodzenia w nowym roku, a to czy będzie lepszy to w twoim przypadku nie wątpię :-)
    Obserwuję :-) Buziaki Jula ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się każda stylizacja podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  10. super, bardzo podoba mi się Twój styl, dodaje do obserwowanych i na pewno będę częstwo wpadać:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam do dodania swojego bloga do nowego portalu społecznościowego http://www.czerwone-kokardy.pl/
    Wystarczy dodać link do swojego bloga - to świetny sposób na darmową promocję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. na każdym zdjęciu wyglądasz cudownie !

    OdpowiedzUsuń
  13. Na każdym zdjęciu i w każdej stylizacji wyglądasz super :))
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz bardzo fajny styl, podoba mi się :>

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ Ty jesteś śliczna i cudownie się ubierasz :)
    Cieszę się, że trafiłam na Twojego bloga :)
    Mam nadzieję, że w tym roku również zaskoczysz mnie pozytywnymi zestawami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jestes przesliczna!
    napatrzec sie nie moge..

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin