11 stycznia 2012

Sesja!

20 komentarzy:
 
Moja nieobecność spowodowana jest egzaminami w szkole. Cały tydzień siedzę w domu nad książkami ( i tak niestety cały styczeń będzie wyglądał ) dlatego nie mogę dla Was zrobić, żadnego postu z outfitem. Przykro mi z tego powodu, może w weekend zrobię coś dla Was! :)

Jak na razie wklejam zdjęcie, żeby pokazać jak wyglądają teraz moje dni!


tak, tak.. książki i kawa na podtrzymanie procesów życiowych :D

Życzcie mi powodzenia, a ja jak tylko będę miała możliwość nadrobię ten czas! :) 3majcie się ciepło!



20 komentarzy:

  1. Narobiłaś smaku ta kawą :D Ślicznie wygląda i bardzo smakowicie!Miłej nauki i powodzenia w zaliczaniu wszystkich egzaminów itp :P

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia! :) mnie tez to czeka wkrotce;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia !...z pewnością wszystko pójdzie dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co studiujesz ze kujesz anatomie? Ja poki co z anatomia do przodu a egzamin mam w letniej ;)

    http://diyblog2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Anatomia nie jest jeszcze taka zła ;) Chociaż, może na studiach jest? Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. już myślałam, że awf ehh;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie cierpi niczego co wiąże się z biologią ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj kawa wygląda mega apetycznie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mmm taką kawę mogłabym pic codziennie he he ;) powodzonka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś bardzo ładna. Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mm... ale ta kawa wygląda apetycznie ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. mm, napiłabym się takiej kawki :D
    zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie tak samo nawał nauki :(
    życzę powodzenia :)

    pozdrawiam :)
    http://ewelina-s-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. a gdzie studiujesz kosmetologię? :D trudno się było dostać? ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie przesadzaj z tą nauką na kosmetologii, studiowałam tam i poziom jest niestety niziutki :)

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin