16 stycznia 2012

"Spotkanie poznańskich blogerek/szafiarek!

14 komentarzy:
 
Interesujesz się modą? Prowadzisz własnego bloga ? I w dodatku jesteś z Poznania ?
Jeśli tak!

to serdecznie zapraszamy na spotkanie blogerek!

Jeżeli chcesz Nas poznać bliżej, a nie miałaś okazji być na pierwszym spotkaniu zorganizowanym we wrześniu to przyjdź:

5 lutego o godzinie 12:00 do Galerii Malta!
 gwarantujemy świetną zabawę, w bardzo miłym towarzystwie! :)

Umieść tą wiadomość również na swoim blogu, aby jak najwięcej z nas się o tym dowiedziało! :)  

Ja będę na pewno! :) 


 

14 komentarzy:

  1. już się doczekać nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo, w moje imieniny! obym mogła być, jak tylko bede pewna to dodam info na blogu :))

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna sprawa takie spotkanie, u mnie jakoś się jeszcze nie natknęłam na imprezę tego typu;_

    OdpowiedzUsuń
  4. Też się cieszę!! I się poznamy! Do zobaczenia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjny blog! jaką Ty masz niesamowitą urodę !!! ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też się cieszę, że Cię poznam! :))) modlę się, żeby nic mi nie wypadło tego 5 lutego, jakaś nauka czy coś, bo w końcu sesja na studiach. ale na 99% będę <3

    OdpowiedzUsuń
  7. udanego spotkania! ciekawa jestem, jak wyjdzie nasze warszawskie...
    zapraszam do udziału w konkursie u mnie, w poprzedniej notce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaa, ja jadę do Malty za pół godziny ;))

    pozdrowienia,
    www.dmod.pl
    http://www.facebook.com/DemodeOlgaPokrywka

    PS. 5 lutego będą tam chyba dzikie tłumy! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. mam bloga dopiero od grudnia , wiec nie wiem czy to wystarczający czas aby na takie spotkanie pojechać..

    OdpowiedzUsuń
  10. w takim razie postaram się, jak bede pewna to zamieszcze posta ze zdjeciem na swoim blogu, dzięki za odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie poznamy inne blogerki...postaramy sie być :)

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin