13 stycznia 2012

"Wiosennie"

45 komentarzy:
 
Nie bez powodu taki tytuł postu :) Dzisiejszy dzień w Poznaniu bardzo, bardzo zakręcony! Rano obudziło mnie słońce, później zerwał się wiatr i zaczął prószyć śnieg, a po chwili pełne słońce. Gdzie ta zima? Czy w ogóle do nas dotrze jeszcze? Osobiście mnie to nie martwi.. Nie lubię zimy! Dzisiaj pozwoliłam sobie na wyjście bez szalika, bez rękawiczek i bez tych wszystkich 'ocieplaczy' co akurat bardzo lubię! :)










Płaszcz: Primark
Marynarka: F&F
Bluzka: WGO
Spodnie: Primark
Torebka: Marks&Spencer
Buty: Allegro ( delikatnie przerobione, usunęłam brzydkie beżowe futerko, które wystawało na zewnątrz ) :)




45 komentarzy:

  1. Mam bardzo podobne buty ale marki H&M :) Bardzo ładnie wyglądasz !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny płaszczyk i torebka! Rewelacyjny naszyjnik! Cała stylizacja bardzo w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny płaszczyk, a ty jesteś śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie mogę się napatrzeć na ten płaszczyk!

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja za to podziwiam Twój makijaż! wyglada perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Na moich aukcjach podobne bluzki, zapraszam:)
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny żakiet, i ciekawy wisior, wszystko razem świetnie wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna jesteś .! dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny płaszczyk, cała stylizacja bomba !:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny płaszczyk, z resztą cała stylizacja mi się podoba, a naszyjnik to już w ogóle dodał uroku całości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Naszyjnik jest super i marynarka również ;) Zgodzę się co do pogody, masakra :( Raz czuć piękny zapach wiosny i świeci słońce, a za chwilę strasznie sypie :| Nie lubię tego :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowity naszyjnik ;)
    Pozdrawiam cieplutko ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz prześliczną urodę!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Baardzo podoba mi się twoja torebka. Jest na prawdę świetna! Szkoda, że ja takiej nie widziałam W M&S.

    Pozdrawiam ciepło Paulina!

    OdpowiedzUsuń
  16. ładnie Ci w takim makijażu :) pasuje do Ciebie :)
    płaszczyk masz świetny :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jej, jaki śliczny płaszczyk! <3
    Masz super styl!
    :))

    OdpowiedzUsuń
  18. hejjjjj,brwi masz pernamentnie zrobione czy to tylko henna ??

    OdpowiedzUsuń
  19. boski blog, mega sie jaram : !!!!!!!!!!!!!!
    moze sie obserwujemy , by byc na biezaco ? :):):

    OdpowiedzUsuń
  20. szafiarka: Hennę robię od czasu do czasu, teraz akurat nie.. Używam pędzęlka i cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie Ty masz oczyska piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow , niepowiedziałabym ;) super ci to wychodzi . Ale czarny cień to chyba nie jest?
    Uwielbiam po prostu tak podkreslone brwi .

    OdpowiedzUsuń
  23. szafiarka: dziękuję! Nie, czarny używałam jak miałam czarne włosy.. teraz muszę nakładać brązowy, na tych zdjęciach akurat jest takie nie za ciemny, ale też nie za jasny.. w sumie bardzo podobny do naturalnego koloru moich brwi:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super look :) zapraszam do mnie, mam ciekawą ofertę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. przepiękny naszyjnik
    a całość bardzo udana:), stylowa i nieprzesadzona

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny zestaw!! Cudny płaszczyk. Wyglądasz rewelacyjnie w beżach.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, K.

    kaerax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Czy możesz zdradzić, skąd masz ten piękny wisiorek, proszę?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go w Anglii, w Primarku :) zobacz na allegro, być może będą.

      Usuń
  28. Twój blog jest rewelacyjny! A ta stylizacja to moja ulubiona ;)

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin