21 czerwca 2012

Ask me anything! :)

76 komentarzy:
 
Nie przepraszam! Nie tłumaczę dlaczego! I nie obiecuję poprawy!
Jedyne co mogę powiedzieć to to, że jestem w szoku, że mam tylu swoich czytelników! Zakładając bloga nie spodziewałam się tego! Mimo, że zaniedbałam bloga jesteście ze mną! Upominacie się o nowe posty! Dziękuję! :)

Czy jakieś zmiany u mnie? Owszem.. Pomału zaczynam nowe życie! Wyprowadziłam się do własnego mieszkanka, odnowiłam wiele starych znajomości, zaczęłam się z kimś spotykać. Sesja egzaminacyjna nadal trwa, pozostały mi dwa egzaminy! A za dwa tygodnie lecę do rodziców! Nie wiem kiedy wracam, jak na razie mam bilet w jedną stronę! Chce spędzić z nimi w końcu duuuużo czasu, a przy okazji iść chociaż na miesiąc do pracy :)

Poza tym:

Prowadzę bloga od września, pokazując swój styl. I tak na prawdę mało o mnie wiecie! Dlatego w dzisiejszych komentarzach proponuję, abyście zadawały mi pytania, na które chcecie znać odpowiedź :)


Uwielbiam Was! :)

76 komentarzy:

  1. Od kiedy zaczęłaś się malować tuszem, pudrem?
    Od kiedy zaczęłaś chodzić w szpilkach?
    Od kiedy zaczęłaś farbować włosy?
    Kiedy zrobiłaś sobie pierwszy tatuaż(mając ile lat)?
    Pozdrawiam serdecznie Julię! :* :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. to ja będę pierwsza ! masz wspaniałą figurę , powiedz mi czy masz jakąś specjalną dietę? jakieś zasady żywieniowe, których przestrzegasz ? :) powodzenia Ślicznotko :*

    OdpowiedzUsuń
  3. jakiego podkładu używasz??

    Chcesz być na bilbordzie Dołącz do Open’erowców

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie tez co chwile w mejlach prosza o taki post :D moze w koncu sie zdecyduje :D ja zapytam - KIEDY BEDZIESZ MIALA DLA MNIE CZAS?:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś mega, nie mam pytań! ;D


    Aaale w sumie jedno mam. od kilka ładnych lat farbuję włosy na ciemno. chciałabym teraz mieć mw taki kolor jak ty. Próbowałam, ale moja 'stara' ciemna farba nie daje za wygraną. Proooszę, powiedz jak zrobiłaś taki kolor (farba, koszty etc).

    pozdrawiam, adriana ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale jesteś ładna <3
    http://eiffla1997.blogspot.com/
    + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie !


    http://twinkles-little-stars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ze u Ciebie wszystko sie układa!!!!!!!!!!
    Pytania:
    1. Co chciałabyś robić w życiu po studiach tzn. plany zawodowe: własny salon, praca w jakiejś firmie, itp.
    2. Planujesz jeszcze jakieś tatuaże?
    3. Ten pierścionek, który masz ciągle na palcu? Co to, od kogo? Czy jest z czymś związany? (pytam bo mam identyczny z Schuberta :) )
    4. Lubisz sport? Trenujesz coś, grasz w jakieś sporty zespołowe?
    5. Jakie miejsce na ziemi chciałabyś w przyszłości odwiedzić najbardziej?
    6.Znasz jakieś języki inne niż ang?
    7. Kidedy musisz ubrać się w 5 min co najczęściej wybierasz?

    Poza tym to uwielbiam Twój styl, każdą, POWAŻNIE każdą stylizację mogłabym ubrać!

    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  9. czy utrzymujesz jeszcze kontakty z byłym

    OdpowiedzUsuń
  10. Co robisz,że jesteś taka piękna?! :D Chcę poznać Twój sekret!! ^^ Trenujesz coś? A może stosujesz dietę? Spowiadaj się!
    Pozdrawiam serdecznie:*

    OdpowiedzUsuń
  11. jesteś taka śliczna, zazdroszczę Ci urody :) życzę zdania egzaminów i miłego wypoczynku :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja z innej strony zadam pytanie ważne dla mnie.
    Widzę, że współpracujesz z różnymi firmami w związku z tym mam pytanko:
    czy sama możesz deydować o tym z jakimi firmami chcesz współpracować i ich reklamować ??
    czy gdy zgadzasz sie na reklamy na swoim blogu musisz akceptować wszystkie jakie ci firmy narzucą??

    sama prowadzę bloga chciałabym wprodzacić jakieś reklamy ale nie wiem co i jak w związku z nimi.
    Chciałabym żebyś mi szczerze na nie odpowiedziała :)

    http://anitabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę bardzo pozytywny post ! Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Obserwuje Cię od czasu pingera i wiem że Twoje włosy dużo przeszły z koloryzacją opowiesz co robisz ze masz je w tak dobrej kondycji ?
    2. Jakiego pudru i podkładu używasz ?


    :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Powiedz mi co robisz z włosami że mimo tylu zmian kolorów są piękne?!:D

    OdpowiedzUsuń
  16. nie wiem czy pytanie było ale nie chce mi się czytać wszystkich kometarzy, mam pytania w sumie odnośnie tatuaży, długo je masz? ile ich masz? jakie to są? i czy związane są z nimi jakieś historie czy po prostu 'podoba mi się, robię'? :))

    OdpowiedzUsuń
  17. ile wazysz i ile masz wzrostu?:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Co teraz z tatuażami które dotyczą chłopaka, bo jak dobrze pamiętam na nadgarstku masz date z nim związaną a na kostce literkę D. Jesli wiesz, ze nie wrocicie do siebie to planujesz je przerobić/ usunąć? życzę powodzenia w życiu :) bądź tu częściej!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kto Cie inspiruje?
    Ulubione blogi ?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej. Twojego bloga podczytuje już od dawna. Widzę w tej notce dużo pozytywnej energii, jest taka inna niż wszystkie. bardzo mnie cieszy, że zaczyna Ci się wszystko dobrze układać, życzę aby było tak dalej w tym nowym życiu! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ile ważysz i mierzysz?

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak więc Ness:
    1) O właśnie też mam takie pytanie z ciekawości jak jeden z anonimów. Co planujesz zrobić z tatuażami, które pozostały po Twoim ex?
    2) W miare rosnącej popularności Twojego bloga, napewno jest tak, że Twoi czytelnicy to także ludzi otaczający Cię na codzień. Nie masz takiego jakiegoś pierwiastka strachu w sobie,że to co tu napiszesz mogą wykorzystać w jakiś niefajny sposób? Hee nie potrafie sprecyzować tego pytania, ale chyba wiesz o co mi chodzi :p
    3) Prócz blogowania, mody jakie są Twoje inne pasje, cele marzenia?

    OdpowiedzUsuń
  23. zadam po raz drugi pytanie : http://www.julia-nessa.blogspot.com/2011/09/hej-ale-dawno-nie-pisaam-dziwnie-wyszo.html#comment-form - jakiej firmy jest ta sukienka? tak wiem, że kupiłaś ją w sh, ale nie pytam o to, tylko jakiej firmy jest. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja mam pytanka: jak wygląda Twój dzień: o której wstajesz, co zazwyczaj robisz, kiedy idziesz spać i takie tam (taki plan dnia).
    jak wygląda Twój pokój,
    ulubiony kolor,
    ulubiona piosenka.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ile ważysz ? :) taka chudzina z ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Żałujesz czegoś w życiu?? pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie, że wróciłaś! Nie mogłam się doczekać kolejnego postu (:
    Super, że czytelnicy są dla Ciebie tak ważni.
    Pytań nie mam, ale prośbę owszem - BĄDŹ Z NAMI CZĘŚCIEJ !!
    Szczęścia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Napisałaś: "Wyprowadziłam się do własnego mieszkanka", czyli wcześniej mieszkałaś z chłopakiem?

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie że bije od Ciebie taka pozytywna energia, pytań nie mam ale pozdrawiam gorąco i życzę powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. kiedy odpowiesz ???? bo jesteśmy wszyscy bardzo ciekawi ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapewne wcale ;) albo za jakiś miesiąć jak wejdzie na bloga.

      Usuń
  31. Ja mam pytanie, do którego SH na Jagiellońskim chodziłaś? Bo jest ich tam kilka :P a tak poza tym bywaj tutaj częściej!

    OdpowiedzUsuń
  32. hahahaha pytac o co chcecie mozecie ale odp dostaniec moze za miesiac , jak wejdzie na bloga .. a moze wcale.... och dziewczynko ..

    OdpowiedzUsuń
  33. pracowałas kiedys w jednej z sieciówek czy nawet dwoch promod o ile pamietam i reserved? moglabys napisać czy zglaszajac sie pisalas cv,poszlas osobiscie, jak ci sie pracowało?

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak przeżyłaś rozstanie z chłopakiem ? Będziesz może nagrywała filmiki na youtube ?:)))POZDRAWIAM!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja mam pytanie: Jak wyrobiłaś sobie własny styl? Przecież to coś więcej niż ślepe podążanie za modą.

    OdpowiedzUsuń
  36. Kto Cię inspiruje?
    Ile ważysz?
    Ile zajęła Ci nauka chodzenia na szpilkach i ogólnie od kiedy zaczęłaś chodzić w szpilkach?

    OdpowiedzUsuń
  37. Ohoho, ile pytań, hehe. :) Dobrze, że wszystko się układa. :) Ładne zdj! :)

    Zapraszam do obserwowania:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. w poprzednich postach zadawałam kilak pytań. Dotyczących stylizacji zazwyczaj. Na żadne mi nie odpowiedziałaś. MIŁO. Więcej tu nie zajrzę. pozdrawiam, blanic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ech... brak czasu, klopoty.. to jej wymowka.. ja rozumiem mozna miec raz na jakis czas, niestety Julia, mialas ciagle takie problemy.

      Usuń
    2. każdy ma jakieś problemy, ale jak już ktoś angażuje się w prowadzenie bloga, musi zdawać sobie sprawę że znalezienie chwili czasu dla swoich czytelników to wręcz obowiązek ...
      dziex

      Usuń
  39. to jest straszne jak mozna olewac tak swoich czytelnikow... ;/ .. przegladalm ostatnio Twoje posty i te nowe i te strasze i ciagle bylo :"przepraszam , ze tak dlugo nie pisalam".. "ojej jak mi glupio..". Zajmij sie czyms innym, bo blogowanie chyba Ci nie wychodzi ;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. swieta racja.. kazdy pewnie wchodzi i wyczekuje na odpowiedz na swoje pytanie i go nie otrzymuje .. szkoda..

      Usuń
    2. ale oglądalność rośnie ...

      Usuń
  40. Dziewczyny, macie całkowitą rację! Nie wyobrażam sobie, by taka sytuacja pojawiła się na moim blogu. To jest po prostu lekceważenie nas, czytelniczek :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Tak sie nie robi najlepiej wogole nie zamieszczac takiego pastu bo po co? po to zeby dziewczyny zadawały pytania i nie dostawały na nie odpowiedzi? nie widze sensu w tym poscie. Jesli nie masz czasu na blogowanie albo nie możesz z różnych przyczyn to to napisz a nie dodajesz post byle jaki byle tylko cos dodac bo dawno cie tu nie było.A juz napewno nie zachecaj aby ktos zadawał ci pytania skoro tak wiesz ze na nie nie odpowiesz. Obserwujac ostatnie posty mam wrazenie ze sie zmieniałs na gorsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spokojnie, odpowiem na każde zadane mi pytanie, chciałam dać Wam tylko trochę czasu, bo codziennie coś przybywa :)

      Usuń
    2. tylko kiedy , wszyscy czekaja, a Ty kazdego olewasz.. ;/

      Usuń
    3. chyba wyraźnie napisała,że chce dać czytelnikom trochę czasu, więc czego się sapiesz?

      Usuń
    4. nie sapie się trochę kultury... ta, ta jasne .. jakos od kilku dni nie widze , zeby byly jakies nowe pytania, a teraz zanim odpowie na te wszystkie pytania minie znowu miesiac :)

      Usuń
    5. jeżeli chcesz mnie uczyć kultury, to najpierw zacznij od siebie, to raz, a dwa, założę się,że aż odechciewa jej się tu codziennie zaglądać by sprawdzać czy faktycznie dochodzą jakiekolwiek nowe pytania, właśnie dzięki takim osobom jak Ty. na tym kończę z Tobą dyskusję.
      pozdrawiam

      Usuń
    6. W przeciwieństwie do Ciebie jestem kulturalna , nie to co TY ;)jezeli odechciewa jej tu zaglądać to niech przestanie prowadzić bloga ..

      Usuń
    7. oczywiście, zapewne jesteś, tylko jakoś tego nie pokazujesz

      Usuń
    8. Ty tym bardziej ;)

      Usuń
    9. ależ oczywiście;)

      Usuń
    10. Proszę bardzo, są odpowiedzi :) i to nawet nie po miesiącu popatrz ;) Nie wchodź tutaj, jeśli nie chcesz czytać mojego blogA!!

      Usuń
  42. może pytanie będzie głupie ale chce je zadać :) jesteś polką ? bo masz piękną urodę i jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  43. noo julia szybko się pocieszyłaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i? żal dupę ściska czy o co chodzi? szkoda życia na samotność

      Usuń
    2. po prostu gowniana milosc skoro zastepstwo szybko przyszlo

      Usuń
    3. nie Tobie to oceniać

      Usuń
    4. przypuszczam że jesteś znajomym/ znajomą Julki, skoro tak piszesz, bo musisz znać widocznie powód, dla którego sie rozstali. to miej jaja i chociaż się podpisz albo powiedz jej to prosto w twarz.skąd Ty do cholery możesz wiedzieć, czy on jej nie zdradził, czy jej nie bił? szanowana i szczęśliwa kobieta tak szybko by się nie związała z kimś nowym. widocznie w końcu znalazła szczęście. zazdość nie zna granic...

      Usuń
  44. jesteś bardzo sympatyczną, uśmiechniętą dziewczyną, życzę Ci wszystkiego dobrego i samych radości :)

    OdpowiedzUsuń
  45. 1. Masz zwierzę ?
    2. Pokażesz nam swoje mieszkanie, sama go urządzałaś ?
    3. Jakiego masz laptopa ? Jesteś zadowolona z niego?
    4. Kim chcesz być w przyszłości ?
    5. Twoja ulubiona książka ?
    6. Jak pielęgnujesz włosy ?
    7. Dużo zarabiasz z prowadzenia bloga ?
    8. Jakie są Twoje ulubione filmy ?
    9. Jaki jest Twój ulubione czasopismo/ magazyn ?
    10. Byłaś kiedykolwiek za granicą?
    11. Jaki masz telefon komórkowy ?
    12. Jaki blog odwiedzasz najczęściej ?
    13. Bez czego nie możesz żyć ?
    14. Masz rodzeństwo ?
    15. Co robisz, że masz świetna figurę ?
    16. Czy lubisz uprawiać sport ?
    17. Byłaś kiedykolwiek na jakiejś diecie, jeśli tak, jakiej ?
    18. O czym marzysz ?
    19. Co masz w torebce ?
    20. Często chodzisz do fryzjera, kosmetyczki ?
    21. Chodzisz na imprezy, często ?
    22. Co lubisz oglądać w tv ?
    23. Jaki jest Twój ulubiony piosenkarz, piosenkarka, zespół ?
    24. Lubisz gotować, sprzątać ?
    25. Gdzie i jak trzymasz kosmetyki ?'
    26. Lubisz podróżować ?
    27. Bardzo dobrze znasz angielski ? Jaki jeszcze język znasz ?
    28. Odwiedzasz bloga Kaśki Tusk ?
    29. Podaj nam swoje ulubione sklepy internetowe z kosmetykami
    (tańszymi niż w sklepach)
    30. Masz jakieś wady ? ;)
    31. Co planujesz robić w wakacje ?
    32. Twój największy sukces ?
    33. KFC czy McDonald ? ;p
    34. Twój "must have" ?
    35. Chciałabyś być sławna ?
    36. Jaki jest Twój ulubiony zespół ?
    37. Czemu Twoi rodzice są za granicą ?
    38. Co robisz, że masz taką figurę ?
    39. Na co planujesz wydać większe pieniądze w najbliższym czasie ?
    40. Czego najbardziej żałujesz ?
    41. Co najbardziej lubisz robić w wolnym czasie ?
    42. Ile kosztuje bilet do Londynu ?
    43. Samolotem latasz do rodziców ? Jak wrażenia ?
    44. Ulubione Twoje blogi ?
    45. Masz prawo jazdy ?
    46. Jaki masz w szafie najdroższy ciuch ?
    47. Pokażesz nam swoją garderobę ?
    48. Lubisz imprezować?
    49. Gdzie pracowałaś do tej pory ?
    50. Kupujesz więcej rzeczy w galeriach czy w internecie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ohoho ile pytanie , CIEKAWE czy na wszystko Julia odpisze ;)

      Usuń
  46. Tak na wszystko dzisiaj wieczorkiem dostaniecie odpowieddź! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. i zdjęcia poprosimy jakieś:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Jakie najlepiej ubrać spodnie do granatowych conversów ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Wow jestesmy tego samego wzrostu i mamy taka sama wage a wygladasz szczuplej ;)
    Jestes przesliczna, bardzo przypominasz mi Bahar Kizil

    OdpowiedzUsuń
  50. Dlaczego rozstałaś się ze swoim ex? Wyglądaliście na szczęśliwych:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Jacy faceci Cię jarają?:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Outstanding quеst thегe. What haρρеneԁ aftеr?
    Thаnks!

    Chеck оut my wеb page ... premature ejaculation pills

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin