1 stycznia 2014

Fatty Pufka

25 komentarzy:
 
Hej. Jak tam się macie w Nowym Roku?! My dzisiaj cały dzień się lenimy, ale to bardziej z powodu deszczowej pogody w Londynie, co mnie w ogóle nie dziwi :) Jutro liczymy na poprawę, bo wybieramy się na całodniowe zwiedzanie centrum :) Obserwujcie nas na instagramie, tam na bieżąco staramy pokazywać co u nas się dzieje :) Mam nadzieje, że zrobimy dla Was jak najwięcej zdjęć z tego wyjazdu, o ile tylko pogoda nam na to pozwoli :)

INSTAGRAM

A dzisiaj mamy dla Was jeszcze zaległy post, stylizacja zachowana w odcieniach czerni i szarości, a jako dodatek białe rękawiczki, ręcznie robione, 100% wełny. Co jest fajne?! Same możecie zaproponować kolor oraz dodatek do rękawiczek,czy to wstążeczka, czy koraliki, czy ćwieki. A teraz zostawiam Was ze zdjęciami i do zobaczenia w następnym poście

Płaszcz - ROMWE
Torebka - BUTIK PERTE
Rękawiczki - FATTY PUFKA.

25 komentarzy:

  1. Wow ,ale buty :) Rękawiczki też super - też mam takie bez palców :D A w ten dzień tez się lenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chodzisz w takich butach? Czy ubierasz je do sesji? Dla mnie takie obcasy sa mega nienaturalne, nie uwierze nigdy jak ktos mi mowi ze sa wygodne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście ze takie buty nie mogą być wygodne

      Usuń
    2. nie rozumiem w takim razie po co bierzesz od firm TAKIE buty ;) tylko dlatego ze daja za darmo i zeby fajne fotki zrobic, wiesz, ze to zalosne?

      Usuń
    3. Po pierwsze nie są za darmo, a po po drugie ludzie naszą różne rzeczy niekoniecznie zawsze będące idealnie dopasowane i mega wygodne. W takim rozumowaniu jak Twoje musiałabym robić posty tylko z butami do biegania

      Usuń
    4. Ej ja uwielbiam wysokie buty! AI jak się człowiek przyzwyczai do wysokich to później go w płaskich nogi bolą:P a jak ktoś nie umie chodzić w obcasach to się nic nie poradzi anonimku na "wygodę".
      Angelika

      Usuń
  3. Mam identyczne rekawiczki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Rekawiczki sa śliczne:) zapraszam do mnie na nowiutki post!:) www.wmarcunawiosne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny płaszczyk! W takich rękawiczkach jest mega ciepło, ale nie są moim zdaniem zbyt wygodne :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Zbliżenie z rekawiczkami jest przeslodkie ♥
    Wygladasz pięknie !
    pozdrawiam serdecznie,
    życzę najlepszego w 2014 !
    buźka,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  7. oj ja nie wiem czy jeden dzien zwiedzania centrum wam wystarczy. Jak ja bylam to jeden dzien bylo mi troche za malo.
    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jeden dzień to za mało :( dzisiaj tylko szybko oblecieliśmy co się dało, a jutro ruszamy :)

      Usuń
  8. Tez lubie polaczenie bieli i czerni dlatego ostatnio zaopatrzylam sie w taka bluze :) http://loveitshop.pl/kategoria/bluzy-2/roar-king

    OdpowiedzUsuń
  9. czemu nie dbasz o włosy?maszodrosty, o koncach nie wspomne?????moze rb same odrosty chociaz???nie badz zla ale pisze co widze nie masz jednolitego koloru wlosow tylko takie jakby plamy nieladnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Julia, kiedyś lubiłaś eksperymentować z kolorem włosków, czy planujesz w najbliższym czasie jakieś zmiany? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. butki się świetnie prezentują! widziałam je już na stronie, niestety na razie nie jestem w stanie się w nie zaopatrzyć. Przyglądając się komentarzom wyżej. zgadzam się, że musiałabyś prezentować tylko adidaski. Co do samych bucików myślę, że nie należą do nie wygodnych. Podobny model mam i przyznam, że sporo w nich 'biegam':)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoi rodzice mieszkają w Londynie? Bo mówisz, że Twoim ulubionym sklepem jest Primark, więc chyba nie jeździsz do Londynu tylko na zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. W Londynie byliśmy u kuzynki Mateusza, a moi rodzice mieszkają pod Liverpoolem ;) a co do Primarku to jest on w całej Anglii

    OdpowiedzUsuń
  14. Rękawiczki boskie, sama mogłabym takie przygarnąć.
    Płaszczyk również mi się podoba.

    Zapraszam na mój blog, a na nim konkurs - para okularów do wygrania!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tak z innej beczki trochę. Widać po zdjęciach, że jesteście szczęśliwi z Mateuszem, jaka jest wg Ciebie recepta na idealny związek? Idealny pod względem wytrwałości. Musi łączyć pasja, jak Was, ale jakiś tajny składnik?

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś bardzo podobna do księżnej Kate :) Ale pewnie już dużo osób Ci to mówiło...

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin