20 sierpnia 2014

Czarna Elegancja

21 komentarzy:
 
Tym razem na blogu prosta, czarna elegancja. W tej stylizacji postawiłam na dwa kolory czerń i biel, która jak zawsze tworzą idealną całość. Od zawsze te kolory kojarzone były ze strojem wizytowym. Spotykanym z reguły na rozpoczęciach roków szkolnych, pracy czy różnego rodzaju ceremoniach. Na dopełnienie całości dobrałam również czarne lakierowane szpilki ;)

Mam nadzieję, że całość przypadła Wam do gusty! ;) Teraz uciekam spać, a jutro zapowiada się kolejny ciężki dzień! Dobrej Nocy

Buty - SHOELOOK
Dres - WWW.BUTIKPERTE.PL
Torebka - SUPER-DODATKI 


21 komentarzy:

  1. Fajnie wyglądasz, a torebka jest śliczna :)))
    Pozdrawiam,
    Alice ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. prosto i z klasą to mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz niezwykle elegancko!boska torba!

    pozdrawiam
    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz cudownie! jestem zachwycona :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. paznokcie !<3

    ta stylizacja bardzo mi sie podoba ;) jak na Twoj wiek a jednak kobieco

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie ladnie nie trafione :(

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, ta stylizacja to cudo, uwielbiam takie eleganckie klasyki

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. total black! idealnie! ale masz cudowne arcydzieło na paznokciach!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak dla mnie za dużo czarnego, dodałabym jakiś kolorowy dodatek czy coś :P ale ogólnie jestem na tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. NAJLEPSZA STYLIZACJA !! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadazam sie z Toba :)

      Julka wygladasz rewelacyjnie :)

      Usuń
  13. Jednym słowem: idealnie :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam pytanie nie dotyczące tego postu ;) Chodzi o Twoje włosy ? Ty swoje masz proste tak jak na tym zdj, co ost dodałaś u fryzjera czy lekko falowane ? :) Poza tym strasznie podoba mi się aktualny odcień Twojego koloru :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Znakomicie:)) Cieszę się, że kolejny raz szpilki:)))) Jestem fanką szpilek:)))

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin